یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

parsaa

دوره‌هاي آرايشگري بهانه‌اي براي برگزاري تورهاي مختلط!

۹ بازديد

فردي كه در پوشش برگزاري دوره‌هاي آموزش آرايشگري اقدام به برگزاري تورهاي مختلط  در كشورهاي حاشيه خليج‌فارس و... مي‌كرد، توسط پليس دستگير شد.

*هوشياري پليس و شناسايي اقدامات مجرمانه

مأموران پليس نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي در حين پايش فضاي مجازي معمول و نظارت بر اقدامات صورت گرفته در حوزه اختيارات آن پليس با چند تبليغ آموزش آرايشگري در آن سوي مرزها رو به‌رو شدند. بررسي تصاوير و مشخصات مندرج در آن آگهي‌هاي مجازي كه در صفحات متعدد اينستاگرامي به شيوه‌هاي كاملاً زننده‌اي و به دور از عرف و شرع تبليغ شده بود، پليس را به صفحه اصلي اين اقدام هدايت كرد و مشخص شد كه پشت پرده اين ماجرا فردي حدوداً چهل  ساله قرار دارد.

*بهانه آموزش آرايشگري نيت برگزاري تورهاي مختلط!

وقتي پيام‌هاي انتشار داده شده و ديگر مستندات استخراج شده كنار هم قرار گرفت مشخص شد كه فرد مذكور اقدام به برگزاري تورهايي با عنوان آموزش آرايشگري در خارج از كشور به صورت مختلط  كرده است.

از سويي وقتي مشخصات برخي از آگهي‌ها كه فقط با عنوان برگزاري تور خارج از كشور منتشر شده بود، مورد بررسي دقيق‌تر قرار گرفت مشخص شد كه هدف عامل اين اقدام شركت در برخي مراسم غيراخلاقي در آن سوي مرزها بوده است.

وقتي حساسيت ماجرا چند برابر شد پليس موضوع را به جانشين دادسراي انقلاب مشهد اطلاع داد و پس از آن قاضي دشتي فدكي دستور شناسايي محل حضور متهم و دستگيري او را صادر كرد.

رصدهاي پليسي نشان مي‌داد متهم در تدارك برگزاري يك تور ديگر است و در اين زمينه يكي از دفاتر خدمات مسافرتي با وي همكاري دارد.

در ادامه فرد يادشده در يكي از خيابان‌هاي مركزي شهر مورد شناسايي قرار گرفت و دستگير شد.

پس از دستگيري عامل برگزاري تورهاي مختلط در آن سوي مرزها بود كه برخي منابع اطلاعاتي مستنداتي به دستگاه قضايي ارائه كردند كه اين احتمال را پررنگ مي‌كرد كه فرد مذكور به بهانه برگزاري تورهاي آموزش آرايشگري و... برخي افراد معلوم‌الحال را به خارج از كشور منتقل و براي شركت در برخي مراسمات به آن‌ها پيشنهادهاي بي‌شرمانه‌اي ارائه مي‌كرده است.

به محض وصول اين اطلاعات دستور بررسي ماجرا صادر و راستي‌آزمايي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

مقالات بيشتر:هزينه آموزشگاه آرايشگري مردانه

 

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.