یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

parsaa

مرگ عجيب زن جوان تهراني به خاطر رنگ مو/شوهرش سكته كرد!

۱۵ بازديد

زن 32 ساله تهراني هنگام رنگ كردن مو در آرايشگاه غش كرد و در بيمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش مشهد فوري، زن 32 ساله تهراني هنگام رنگ كردن مو در آرايشگاه غش كرد و در بيمارستان جان خود را از دست داد.

چند روز قبل يك تازه عروس 32 ساله براي شركت در مراسم عروسي خواهر شوهرش تصميم گرفت رنگ موهايش را تغيير دهد به همين خاطر به يكي از آرايشگاه‌هاي شمال تهران رفت.

دوستانش خيلي از كار اين آرايشگاه تعريف كرده بودند و او نيز به اميد يك تغيير خوب موهايش را به دست زن آرايشگر سپرد اما بعد از چند ساعت وقتي كه آرايشگر جوان موهايش را شست، با ديدن چهره‌اش بسيار تعجب كرد. بعد از اين همه ساعت معطلي و صرف وقت و هزينه نتيجه كار نه تنها دلخواهش نبود بلكه بشدت از ديدن رنگ موهايش عصبي شد.

مقالات بيشتر:بهترين آرايشگاه زنانه قصرالدشت

فكر اينكه با چنين رنگ مويي به عروسي خواهر شوهرش برود كلافه‌اش كرده بود. وقتي مهناز به زن آرايشگر اعتراض كرد و از او خواست كه كاري براي موهايش انجام دهد، زن جوان گفت فردا به آرايشگاه بيا تا فكري براي موهايت بكنم. آن شب تا صبح از ناراحتي خوابش نبرد روز بعد دوباره به آرايشگاه رفت. زن آرايشگر دوباره موهايش را دكلره كرد و او را زير سشوار برقي نشاند. زمان برايش به كندي مي‌گذشت هر وقت مي‌پرسيد كي بايد از زير سشوار خارج شود زن آرايشگر مي‌گفت عجله نكن، دو ساعت و نيم گذشت در حالي كه مواد دكلره روي سرش بود احساس خارش و سوزش اذيتش مي‌كرد هر بار اعتراض مي‌كرد در جواب مي‌شنيد نگران نباش هيچ مشكلي پيش نخواهد آمد.

اما ناگهان مهناز احساس سردرد و سوزش شديدي كرد و فريادي كشيد و از هوش رفت. زن آرايشگر كه ترسيده بود بلافاصله كلاه برقي را از سر تازه عروس جدا كرد و براي به هوش آوردن وي پارچ آب سرد را روي صورت و موهايي كه مواد شيميايي روي آن قرار داشت ريخت.

اما وضعيت جسمي مهناز بهتر نشد و در نهايت او را به بيمارستان منتقل كردند. تلاش كادر درمان براي نجات تازه عروس ادامه يافت اما ساعاتي بعد او تسليم مرگ شد.

به دنبال مرگ مهناز، موضوع به بازپرس كشيك قتل پايتخت اعلام شد. بدين ترتيب جسد براي مشخص شدن علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد. اين درحالي بود كه شوهر مهناز با شنيدن خبر مرگ همسرش سكته كرد.

با انجام معاينات پزشكي قانوني، علت مرگ زن جوان پارگي مويرگي اعلام شد. بدين ترتيب بازپرس جنايي با توجه به عدم صلاحيت رسيدگي به پرونده در دادسراي جنايي و به درخواست خانواده وي پرونده را براي رسيدگي به دادسراي جرايم پزشكي ارجاع كرد.

مقالات ديگر:آموزشگاه گيتار غرب تهران

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.