یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

parsaa

8+1 قدم براي استفاده حرفه اي از كانسيلر در آرايش صورت

۱۲ بازديد

افكارنيوز:اين روزها لوازم آرايشي به خصوص براي افراد حرفه‌اي داراي تنوع بسيار زيادي است. كانسيلر يكي از اين لوازم آرايشي است كه براي گريمورها و ميكاپ آرتيست‌ها يك وسيله ضروري به حساب مي‌آيد.

8+1 قدم براي استفاده حرفه اي از كانسيلر در آرايش صورت

اين روزها لوازم آرايشي به خصوص براي افراد حرفه‌اي داراي تنوع بسيار زيادي است. كانسيلر يكي از اين لوازم آرايشي است كه براي گريمورها و ميكاپ آرتيست‌ها يك وسيله ضروري به حساب مي‌آيد. با استفاده از اين وسيله شما به خوبي مي‌توانيد عيب و نقص صورت خود را پوشش دهيد و در نهايت يك پوست يك دست داشته باشيد. براي داشتن يك پوشش خوب با استفاده از كانسيلر و يك دست شدن صورت بايد به نكاتي كه در ادامه به آنها اشاره مي‌كنيم توجه داشته باشيد تا در اين كار حرفه‌اي شويد. پس با ما همراه شويد.

1. حالت مثلثي زير چشم با كانسيلر

خريد لوازم آرايشي با كيفيت كار راحتي است

معرفي بهترين برندهاي كانسيلر و پنكك آرايشي

براي استفاده از كانسيلر در قسمت زير چشم شما بايد به جاي كشيدن يك خط پر رنگ از يك مثلث برعكس استفاده كنيد. اين كار موجب پوشاندن صحيح تيرگي زير چشم مي‌شود درحاليكه ايجاد يك خط صاف تنها موجب ايجاد يك ناحيه روشن در اين قسمت مي‌شود. بهتر است نوك اين مثلث برعكس به سمت گونه شما باشد. ايجاد حالت مثلثي نه تنها به محو شدن تيرگي زير چشم كمك مي‌كند بلكه حالت خستگي و پف دور چشم را هم مي‌تواند پوشش دهد.

مقالات بيشتر:آرايشگاه زنانه غرب تهران

2. استفاده از زيرسازي يا فانديشن

گاهي اوقات برخي از خانم‌ها ابتدا از كانسيلر  براي آرايش صورت خود استفاده مي‌كنند در صورتيكه اين كار اشتباه است و شما بايد اول از فانديشن استفاده كنيد و در صورتي كه اين كار انجام شود، تمام كانسيلر پاك خواهد شد. اگر نمي‌خواهيد آرايش كنيد و تنها از كانسيلر استفاده مي‌كنيد اين موضوع مشكلي ندارد اما اگر مي‌خواهيد آرايش كاملي داشته باشيد بهتر است با فانديشن شروع كنيد.

3. استفاده پيش از سايه چشم

بهتر است از يك كانسيلر خوب پيش از استفاده از سايه چشم خود استفاده كنيد. اين كار موجب مي‌شود تا چروك و افتادگي پلك بعد از سايه زدن به وجود نيايد. ابتدا كمي كانسيلر پشت پلك خود بزنيد و با خيال راحت از يك سايه چشم استفاده كنيد. يكي از بهترين برندها در اين زمينه كانسيلر ميبلين است كه در عين كيفيتي كه دارد قيمت مناسبي داشته و براي انواع پوست و رنگ‌ها توليد شده است. بهتر است براي خريد انواع كانسيلر از برند ميبلين به اصل بودن برند آن توجه ويژه‌اي داشته باشيد.

4. استفاده از كانسيلر سبز براي پوشاندن جوش‌ها

گاهي اوقات برخي از انواع نامرغوب كانسيلرها يا استفاده از رنگ‌هاي نادرست آنها موجب مي‌شود تا احساس كنيد پوششي بر روي جوش‌هاي صورت شما ايجاد نشده است. بهتر است براي پوشاندن جوش يا جاي آن به سراغ كانسيلر سبز برويد. مقداري از اين كانسيلر را با استفاده از گوش پاك كن برداشته و دقيقا بر روي جوش بگذاريد اما به اطراف پخش نكنيد. پس از كانسيلر سبز بهتر است از يك كانسيلر معمولي در اطراف جوش استفاده شود و نهايتا بر روي آن از پنكيك استفاده كنيد.

5. استفاده از كانسيلر بر روي بدن

گاهي اوقات تصور بر اين است كه كانسيلر تنها براي پوشاندن نواقص صورت است. در حاليكه از اين وسيله آرايشي مي‌توان براي پوشاندن نواقص كمر، سينه و يا حتي ايجاد سايه روشن بر روي بدن استفاده كرد. به ترتيب شما بايد اول از كانسيلر بعد از پودر استفاده كنيد و اين كار را تا جايي تكرار كنيد كه به نتيجه مطلوبي برسيد.

6. استفاده همراه با ضد آفتاب

براي استفاده از كانسيلر همراه با ضد آفتاب شما ابتدا بايد ضد آفتاب مناسب پوست خود و با اس پي اف مناسب فصل را بر روي پوست صورت خود بزنيد. كرم ضد آفتاب الارو متناسب با پوست شما مي‌تواند در اين زمينه گزينه خوبي باشد زيرا به راحتي جذب پوست شده و از تعريق پوست شما هم جلوگيري مي‌كند. در خريد اين كرم به قيمت و اصل بودن آن توجه داشته باشيد. اين ضد آفتاب براي انواع پوست خشك، چرب و پوست معمولي طراحي شده است. سپس مي‌توانيد از كانسيلر يك درجه روشن‌تر از ضد آفتاب خود براي پوشاندن نواقص صورتتان استفاده كنيد.

7.آشنايي با تركيب رنگ‌ها

اگر مي‌خواهيد آرايش صورت شما حرفه‌اي و زيبا باشد بايد از كانسيلر هم به صورت حرفه‌اي استفاده كنيد. انتخاب رنگ كانسيلر به رنگ پوست شما بستگي دارد. در حالت كلي كانسيلر صورتي كم رنگ براي پوشاندن پوست رنگ پريده يا لك‌هاي روشن است. نوع هلويي كانسيلر مناسب لك‌هايي با رنگ آبي يا بنفش است و بهتر است بر روي پوست معمولي كه تيره يا روشن نيست استفاده شود. انواع صورتي، نارنجي يا گلبهي كانسيلر براي لك‌هاي تيره و يا پوشش پوست تيره مناسب است. رنگ زرد براي پوست‌هاي زيتوني و يا برنزه كاربرد دارد يا از آن مي‌توان براي زير سايه بنفش يا رنگ تيره استفاده كرد. از كانسيلر سبز معمولا براي خنثي كردن قرمزي استفاده مي‌شود. استفاده از كانسيلر رنگ بنفش هم بهترين كمك براي پوشاندن تن زرد رنگ بر روي پوست است.

8. برجسته كردن لب‌ها با استفاده از كانسيلر

براي برجسته كردن لب با استفاده از كانسيلر مي‌توانيد قسمت مياني لب‌ها را با استفاده از كانسيلر روشن بپوشانيد و سپس آن را با استفاده از انگشت يا براش به اطراف پخش كنيد. در نهايت هم مي‌توانيد از برق لب بر روي آن استفاده كنيد. براي تغيير فرم و شكل لب هم مي‌توان از كانسيلر كمك گرفت. براي اين كار شما بايد لب‌ها را به طور كامل با كانسيلر پوشش دهيد و بعد با كمك خط لب خطي جديد دور لب خود بكشيد و از رژ لب براي پر كردن آن استفاده كنيد.

9. استفاده از دو رنگ كانسيلر

براي كانتورينگ صورت و ايجاد سايه روشن بر روي آن مي‌توان از دو رنگ كانسيلر كمك گرفت. يك رنگ آن بايد دو شماره از پوست صورت شما تيره‌تر باشد و رنگ ديگر هم بايد دو شماره روشن‌تر باشد. از رنگ روشن‌تر بر روي نقاطي از چهره كه نور را بيشتر منعكس مي‌كند مانند تيغه بيني، ميان ابروها و روي گونه‌ها استفاده كنيد و از رنگ تيره‌تر هم بر روي فك  و پيشاني استفاده كنيد. سپس به كمك فرچه تميز مي‌توانيد آنها را در هم محو كنيد تا صورت شما زيباتر به نظر برسد. اين كار كمك مي‌كند تا آرايش شما حرفه‌اي‌تر به نظر برسد و استفاده از ديگر لوازم آرايشي مانند رژ گونه، سايه و غيره هم بر روي آن زيباتر جلوه داده شود.

مقالات ديگر:توانبخشي سالمندان

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.