جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

parsaa

شهره شيطان آرايشگاه زنانه بود / در مرزداران بازداشت شد

۹ بازديد

به گزارش اختصاصي خبرنگار ركنا،اواخر تير ماه امسال صاحب آرايشگاه زنانه اي به پليس110 تهران اطلاع داد كه زن جواني به نام شهره در سالن زيبايي اش واقع در مرزداران تهران محتويات كيف مشتريانش را سرقت كرده است.

سرقت از آرايشگاه زنانه در غرب تهران

ماموران نيروي انتظامي مرزداران وارد آرايشگاه زنانه در حوالي مرزداران شده و از مالباختگان و چند نفر از كاركنان آرايشگاه زنانه كه شاهد ماجرا بودند تحقيق كردند و هويت سارق كه شهره نام داشت را شناسايي كردند.

مقالات ديگر: بهترين آرايشگاه زنانه غرب تهران

تيم پليسي پس از دريافت اين اطلاعات مهم و بازبيني دوربين هاي مداربسته آرايشگاه موفق به شناسايي مخفيگاه شهره در غرب تهران شدند و ماموريت گرفتند تا متهم را دستگير كنند.

بازداشت شهره در غرب تهران

به دنبال رصدهاي اطلاعاتي و تحقيقات محرمانه ماموران پليس پس از اخذمجوز قضايي با تدابير امنيتي در يك عمليات هماهنگ موفق به بازداشت شهره سارق آرايشگاه هاي زنانه در غرب تهران شدند.

در تحقيقات تكميلي مشخص شد متهم با شيوه و شگرد كش رو زني محتويات كيف مشتريان آريشگاه هاي زنانه را سرقت كرده و پس از دقايقي از صحنه متواري شده است.

شهره در بازجويي ها به جرم خود صراحتا اعتراف و ادعا كرد بخاطر مشكلات مالي كه داشتم مجبور به سرقت از آرايشگاه زنانه شدم. پس از دوستي با خانم هايي كه در آرايشگاه بودند نقشه خودم را عملي و محتويات داخل كيف آنهارا ازجمله تلفن همراه و پول نقد سرقت كردم كه چند روز بعد توسط ماموران پليس بازداشت شدم.

مقالات بيشتر:گلفروشي غرب تهران

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.