جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

parsaa

آغاز تمديد گذرنامه‌ها و صدور برگ گذر ويژه از امروز

۹ بازديد

رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز صدور برگ گذر ويژه اربعين آغاز شده است و قيمت آن هم يك دهم قيمت گذرنامه بين المللي است اما اين برگ گذر ويژه صرفاً براي اربعين اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علي ذوالقدر رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفتگوي خبري با برنامه روي خط خبر اعلام كرد: از امروز تمديد گذرنامه‌هايي كه كمتر از شش ماه اعتبار دارند و گذرنامه‌هايي كه از ششم شهريور ۱۳۹۱ صادر شده اند و تاكنون نسبت به تعويض آنها اقدام نشده به صورت رايگان آغاز شده است.

وي با اشاره به اينكه اين تمديدها صرفاً براي رفتن به كشور عراق و سفر عتبات عاليات است گفت: از صبح امروز تا به اين لحظه ۲۳۰۰ نفر در يكي از مراكز صدور گذرنامه تهران حاضر شده اند.

مقالات بيشتر:آرايشگاه زنانه پرديس

به گفته رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه فراجا، افراد مي‌توانند در تهران به مراكز گذرنامه كوه نور، شهرري، شهريار و ورامين و شهرآرا مراجعه كنند.

ذوالقدر با اشاره به اينكه در سراسر كشور شعبات گذرنامه كار خود را به صورت شبانه روزي كرده اند، گفت: امسال نسبت به سال گذشته صدور گذرنامه ۴۰۰ درصد افزايش داشته است، يعني ۴ برابر شده است.

وي گفت: صدور گذرنامه نسبت به سال ۹۸ كه بيشترين صدور گذرنامه و زائر به عتبات عاليات را داشته ايم ۸۲ درصد افزايش داشته است.

رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه فراجا با اشاره به اينكه از اول خرداد مراكز صدور گذرنامه به صورت شبانه روزي كارشان را انجام داده اند، گفت: از امروز صدور برگ گذر ويژه اربعين آغاز شده است و قيمت آن هم يك دهم قيمت گذرنامه بين المللي است اما اين برگ گذر ويژه صرفاً براي اربعين اعتبار دارد.

وي در پايان گفت: افراد براي تمديد گذرنامه هايشان فقط به ادارات گذرنامه و يا پليس‌هاي امنيت عمومي در سراسر كشور مراجعه كنند و از رفتن به دفاتر پليس به علاوه ۱۰ خودداري كنند.

مقالات ديگر:برگزاري مراسم ختم در ايام كرونا

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.