پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

parsaa

طرح ساماندهي استخدام كاركنان دولت تا ماه آينده

۹ بازديد

دبير كميسيون اجتماعي مجلس گفت: طرح ساماندهي استخدام كاركنان دولت تا ماه آينده در كميسيون تصويب و به صحن مجلس ارجاع داده مي‌شود‌.

به گزارش خبرگزاري رسا به نقل از خليل بهروزي‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در رشت، در پاسخ به سوالي درباره آخرين وضعيت بررسي طرح ساماندهي استخدام كاركنان دولت اظهار داشت: كليات طرح ساماندهي استخدام كاركنان دولت تصويب شد و چون دو شوري شده شور دوم آن اكنون در حال بررسي است.

 دبير كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: پس از اتمام بررسي‌هايي كه در حال انجام است و ارائه پيشنهادات نمايندگان در حوزه جزئيات و الحاقات براي اين طرح، ساماندهي استخدام كاركنان تا يك ماه آينده به صحن ارجاع مجلس داده مي‌شود.

مقالات بيشتر:آرايشگاه زنانه پرديس

بهروزي‌فر با بيان اينكه پس از تصويب طرح، سازمان اداري استخدامي حدود 5 ماه فرصت دارد كه آيين‌نامه آن را تدوين كند تا در هيئت دولت تصويب شود ابراز داشت: تبديل طرح ساماندهي استخدام كاركنان دولت به قانون تا پايان امسال انجام مي‌شود.

وي در پاسخ به پرسشي در مورد راهكار مجلس براي تأمين كسري اعتبار پوشش بيمه‌اي كارگران فاقد بيمه خاطرنشان كرد: در لايحه بودجه امسال مجلس شوراي اسلامي 90 هزار ميليارد تومان براي حل بخشي از مشكلات تأمين اجتماعي در نظر گرفت.

دبير كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: از طرفي دولت به سازمان تأمين اجتماعي بدهكاري دارد از اين رو مكلف شد تا اعتبار لازم را در اختيار تأمين اجتماعي قرار دهد كه تأمين اجتماعي نسبت به تحت پوشش قرار دادن كارگران اقدام كند.

نماينده مردم فومن و شفت در مجلس درباره اقدامات انجام شده جهت تجهيز و بهسازي بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت اذعان داشت: براي تجهيز و بهسازي بيمارستان‌ امام رضا (ع) شهرستان شفت اقدامات خوبي انجام گرفته و بخش جراحي بيمارستان اكنون فعال شده است.

عضو مجمع نمايندگان گيلان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه همچنين 2 دستگاه دياليز به بيمارستان شهرستان شفت افزوده شده است افزود: براي توسعه خدمات‌دهي در بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت اقدامات ديگري در دستور كار است‌.

بهروزي‌فر با بيان اينكه همچنين خانه‌‌هاي بهداشت خوبي با تجهيزات كامل براي دو شهرستان فومن و شفت احداث و مرمت شده است گفت: تعدادي از اين خانه‌هاي بهداشت در حال استفاده است و مابقي پس از تكميل به بهره‌برداري رسيده و مورد استفاده مردم قرار مي‌گيرد.

مقالات ديگر:ترك اعتياد غرب تهران

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.