جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

parsaa

عروس جوان طعمه مرد شيطان صفت شد !

۱۱ بازديد

گسترش نيوز:وقتي آن جوان را در ميان كارگراني ديدم كه وارد ساختمان شده بودند، بلافاصله درخواست كردم تا نقص برقي كولر منزل ما را نيز بررسي كند اما زماني به نيت پليد و شيطاني او پي بردم كه...

تازه عروس ۲۱ ساله كه براي پيگيري شكايت خود از مرد شيطان صفت پا به كلانتري سناباد مشهد گذاشته بود، درباره چگونگي اين ماجراي تاسف بار به كارشناس اجتماعي كلانتري گفت: امروز به دليل قطعي برق ساختمان، كولر منزل ما دچار نقص فني شده بود.

قصد داشتم از يك تعميركار مجاز براي تعمير كولر استفاده كنم اما زماني كه از منزل خارج شدم، چند كارگر را ديدم كه مدير ساختمان آن ها را براي تعمير برق و ايزوگام ساختمان به كار گرفته بود.

مقالات بيشتر:بهترين عروس سرا غرب تهران

ناگهان در ميان آن كارگران، جواني را ديدم كه يك بار ديگر براي تعمير وسايل برقي به منزل همسايه مان آمده بود. لحظه اي كه آن جوان را ديدم خيلي زود به او اعتماد كردم و از او خواستم تا كولر منزل ما را نيز بررسي و نقص برقي آن را برطرف كند.

آن جوان كه «موسي» نام داشت، پذيرفت و وارد منزلم شد. او در حالي كه مشغول بررسي سيستم برق ساختمان بود، چند بار با جملاتي ركيك طنزهاي نامربوطي را بر زبان راند كه من اخم كردم و به او تذكر دادم كه مواظب رفتار و گفتارش باشد اما هشدارهاي من فايده اي نداشت تا اين كه ناگهان او به سوي من حمله ور شد و قصد آزار و اذيتم را داشت كه با داد و فرياد او را به طرف در منزل هل دادم.

آن جوان هم براي اين كه كارگران ديگر متوجه ماجراي شيطاني او نشوند براي چند لحظه از منزل خارج شد. من هم از اين فرصت استفاده كردم و بلافاصله در منزل را بستم اما او دست بردار نبود و قصد داشت تا به هر طريق ممكن دوباره وارد منزل شود كه در اين لحظه با برادرم تماس گرفتم و او هم بي درنگ خود را به منزلم رساند و با پليس ۱۱۰ تماس گرفت.

آن جوان هم كه متوجه اين تماس شده بود، براي آن كه بتواند از محل فرار كند با برادرم درگير شد اما با حضور اهالي محل از فرار او جلوگيري كرديم.

حالا هم كه اين مرد شيطان صفت دستگير شده است مي خواهم به زنان و دختران جوان توصيه كنم به هيچ وجه زماني كه در خانه تنها هستند، افراد غريبه حتي تعميركاران يا كارگران ساختماني را به منزلشان راه ندهند چرا كه احتمال دارد حادثه اي جبران ناپذير رخ دهد و....

شايان ذكر است، به دستور سرگرد محمدباقر بهرازفر (رئيس كلانتري سناباد مشهد) اين جوان شيطان صفت پس از انجام بازجويي هاي تخصصي و تكميل پرونده قضايي به دادسراي عمومي و انقلاب مشهد معرفي شد.

مقالات ديگر:مركز توانبخشي سالمندان

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.