پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

parsaa

اسرائيل: سران ارشد حماس را كشتيم

۹ بازديد

فرمانده بخش جنوبي ارتش رژيم صهيونيستي با تهديد سران ارشد جنبش مقاومت حماس به ترور در حملات هوايي، بر عدم پذيرش آتش‌بس با نوار غزه تاكيد كرد.

مقالات بيشتر:بهترين آموزشگاه آرايشگري مردانه

به گزارش تابناك، ارتش رژيم صهيونيستي كه در برابر موج گسترده عمليات‌هاي راكتي و موشكي گروه‌هاي مقاومت فلسطيني در نوار غزه مستأصل شده، سران و فرماندهان حماس را به ترور تهديد كرد.

«اليزير تولدانو» فرمانده نيروهاي جنوبي ارتش اين رژيم - كه مسئول حمله و كشتار يك هفته اخير فلسطيني‌ها در نوار غزه بوده - مدعي شد احتمال دارد سران ارشد حماس از جمله «محمد الضيف» فرمانده كل شاخه نظامي حماس و «يحيي السنوار» رئيس دفتر سياسي حماس در نوار غزه را ترور كنند.

تولدانو بامداد امروز (دوشنبه) در مصاحبه‌اي با شبكه ۱۲ تلويزيون رژيم صهيونيستي، گفت: «محمد الضيف و يحيي السنوار در گذشته و حال، هدف اسرائيل بوده و هستند».

به نوشته وبگاه «تايمز اسرائيل»، وي با استقبال از مخالفت مقام‌هاي ارشد تل‌آويو با هرگونه آتش‌بس با نوار غزه در زمان كنوني، ادعا كرد هرچه ارتش اسرائيل حملات به غزه را بيشتر ادامه دهد، بهتر است.

اين نظامي صهيونيست با ابراز خرسندي از هزاران بمب و موشكي كه بر سر زنان و كودكان فلسطيني در نوار غزه طي يك هفته گذشته ريخته شده، مدعي شد: «اين دور از نبردها متفاوت بود زيرا روش‌هاي اطلاعاتي را با حملات مؤثر از دريا و زمين همراه كرديم».

تولدانو با ادعاي اينكه از ابتداي درگيري‌هاي اخير تا كنون تعداد زيادي از سران گروه‌هاي مقاومت فلسطيني در نوار غزه را به شهادت رسانده‌اند، افزود: «ما سران ارشد حماس را كشتيم و تا زمان پايان نبرد، به جست‌وجو براي آنها ادامه مي‌دهيم».

وي با رد انتقادات از حملات هوايي به غزه كه بيش از صد فلسطيني بي‌گناه را به خاك و خون كشيده، ادعا كرد كه مقصر اين مسئله حماس است چون از بين غيرنظاميان عمليات‌هاي راكتي و موشكي را انجام مي‌دهد. اين ادعا بارها توسط گروه‌هاي مقاومت فلسطيني و حتي كساني كه ارتباطي با حماس ندارند، رد شده است.

درگيري ميان مقاومت فلسطين و رژيم صهيونيستي از روز دوشنبه هفته قبل و پس از پايان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آويو مبني بر لزوم پايان تجاوزات اين رژيم در قدس و مسجدالاقصي آغاز شده است. وزارت بهداشت نوار غزه امروز اعلام كرد كه تا اين لحظه، شمار قربانيان حملات ددمنشانه صهيونيست‌ها به ۱۹۲ شهيد از جمله ۵۸ كودك و ۳۴ زن رسيده است. همچنين بيش از ۱۲۰۰ فلسطيني تا كنون مجروح شده‌اند.

تهديد به ترور سران حماس در حالي است كه بامداد يكشنبه ارتش رژيم صهيونيستي در دور جديد حملات جنايتكارانه به نوار غزه، منزل و دفتر كار «يحيي السنوار» رئيس دفتر سياسي جنبش حماس را نيز هدف قرار داد.

منبع: خبرگزاري فارس

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.