جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

parsaa

كشف دستگاه هاي تخصصي آموزشگاه آرايشگري در اهواز

۷ بازديد

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قاسم دستخال گفت: هجدهم تيرماه پرونده‌اي كه مفاد آن حكايت از سرقت دستگاه‌هاي تخصصي يك آموزشگاه آرايشگري به ارزش ۳۵۰ ميليون ريال بود توسط شعبه ۶ بازپرسي دادسراي ناحيه ۶ تهران براي رسيدگي تخصصي و كشف موضوع به پايگاه سوم پليس آگاهي ارجاع شد.

رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران افزود: با ارجاع پرونده كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت منازل و اماكن در گام نخست تحقيقات با جمع آوري سرنخ‌هاي موجود متوجه مي‌شوند يكي از دستگاه‌ها در شهر اهواز در اختيار خانمي مي‌باشد كه بنابر اظهاراتش دستگاه را از طريق فضاي مجازي به قيمت ۸۰ ميليون ريال خريداري كرده كه با هماهنگي قضائي دستگاه از وي اخذ و به شاكي تحويل شد.

اين مقام انتظامي گفت: كارآگاهان در ادامه پي جويي‌ها با اطلاعاتي كه خريدار در اختيار آن‌ها مي‌گذارد فروشنده دستگاه به نام خسرو كه داراي چندين فقره سابقه كيفري بود را شناسايي و دستگير مي‌كنند و در تفتيش مخفيگاه وي دستگاه مشابه‌اي به همراه لوازم مربوط كشف مي‌شود.

رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي در پايان گفت: با اعتراف صريح متهم به بزه انتسابي پرونده به دادسراي مربوطه ارسال و متهم با قرار مجرميت صادره از سوي بازپرس پرونده روانه زندان شد.

مقالات بيشتر :آموزشگاه آرايشگري مردانه در غرب تهران

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.